marți

Feedback de la mirii mei: Ligia & Andrei

Share it Please


Sunt norocoasa. Am miri minunanti cu care pot organiza evenimente superbe si de la care primesc feedback detaliat. Iata mesajul trimis de catre Ligia si Andrei, mirii despre care va povesteam chiar saptamana trecuta



Draga Carmen,

Deja stii ca suntem foarte incantati de rezultatul colaborarii noastre. Daca nu esti convinsa, iti mai confirmam inca odata.  Iti multumim pentru tot ce ai realizat pentru noi, pentru faptul ca ne-ai ajutat sa punem in practica toate ideile si pentru ca ne-ai sfatuit in alegerile facute.

Asa cum ai specificat si in randurile emotionante de pe blog, povestea nuntii noastre a inceput acum un an si jumatate. As dori sa impartasesc cu tine emotiile si gandurile care ne-au incercat in toata aceasta perioada.

Atunci cand a avut loc cererea in casatorie am acceptat inelul fara nicio ezitare. Cu toate acestea am ezitat sa ma apuc de organizarea nuntii. Toata lumea in jurul nostru incepuse sa ne intrebe de data nuntii si noi le spuneam ca nu este momentul. Singurul motiv care ma facea sa aman era faptul ca trebuie sa organizam un eveniment atat de complex. Eram sigura ca nunta mea nu ar fi fost ceva clasic, cu minim de efort.

Din momentul cererii in casatorie pana in momentul in care am decis ca trebuie sa oficializam relatia noastra am  inceput sa trag cu ochiul la furnizorii din domeniu, sa mai citesc cate ceva despre ce presupune organizarea unei nunti.  Asa am ajuns pe pagina ta de facebook, te-am urmarit si am vazut ca rezultatele muncii tale sunt foarte apreciate. Cand vedeam imaginile de la diferite evenimente imi imaginam ca astfel de lucruri nu ne sunt accesibile. Cu toate acestea ne-am facut curaj si am venit la targul de nunti sa te cunoastem, sa vedem ce presupune o colaborare cu tine.

Am ramas placut surprinsi de prima discutie si am asteptat cu nerabdare oferta. Cand am primit oferta am realizat ca nu va fi usor si daca o acceptam va trebui sa mergem pana la capat. Spun asta pentru ca nu imi sta in fire sa ma incadrez intr-un tipar, sa cumpar un pachet pe care sa il las asa cum e.  Era inevitabil sa nu caut alternative, sa nu aduc nimic in plus.

La a doua intalnire am regasit aceeasi persoana prietenoasa, dispusa sa ne clarifice orice nelamurire si sa ne ilustreze in imagini si filmari ce presupunea o nunta realizata de cei propusi in oferta. Ce m-a convins pe mine a fost ideea de echipa. Am realizat ca tu si cei prezentati de tine: salon, foto, video, formatie, sunteti toti o echipa si ca aveti multe evenimente frumoase realizate impreuna. Meseria cred ca isi spune  cuvantul.  In domeniul in care lucrez e important ca echipa sa fie unita pentru reusita oricarui proiect.

Din acel moment nu pot spune ca nu am avut momente de indoiala, mai ales cand existau in jurul nostru diverse voci nemultumite de una alta. In jurul nostru au inceput sa se organizeze alte trei nunti si vedeam cat de selective sunt celelalte cupluri. Ne gandeam daca noi nu cumva procedam gresit ca nu stam sa comparam mai multi furnizori, ca nu analizam fiecare detaliu… cu alte cuvinte ca ne-am pus increderea intr-un singur om.

Am preferat ca pentru fiecare detaliu pe care il aveam de discutat sa stabilim o intalnire. Au fost doua mari motive care m-au determinat sa actionez asa. In primul rand am realizat ca esti foarte ocupata cu multe alte evenimente si astfel timpul acordat intalnirii cu noi era doar pentru noi, beneficiam de toata atentia ta. Al doilea motiv ar fi ca de fiecare data plecam de la tine increzatori si foarte incantati de imaginea nuntii care incepea sa se contureze.

 Conceptul de wedding planner este unul destul de nou. Destul de multe persoane au ramas surprinse cand au auzit ca noi am ales sa colaboram cu un wedding planner. Am fost intrebati cu cine colaboram. Te-am recomandat mai departe strict din experienta avuta pana in momentul respectiv. Nu am dat nimanui garantia ca totul o sa iasa perfect pentru ca nu aveam nici noi siguranta ca asa va fi. Am recomandat ca cei interesati sa stabileasca o intalnire cu tine si sa decida fiecare daca aleg sa colaboreze sau nu. Din punctul meu de vedere conteaza foarte mult si ca noi mirii sa fim compatibili cu echipa voastra, sa reusim sa ne integram si sa comunicam eficient.

Acum putem spune si din experienta ca echipa aleasa de noi este unita, cu experienta in aceasta formula. Ati dovedit ca va puteti adapta din mers incidentelor neprevazute pentru ca evenimentul sa fie unul reusit de la inceput pana la final. Eu cred ca si noi mirii am reusit sa ne integram in echipa voastra si in cea mai importanta zi am fost o echipa.

Datorita relatiei construite in toata aceasta perioada am reusit ca in ziua nuntii sa avem incredere si sa fim relaxati. Aveam incredere ca orice s-ar intampla se va gasi o rezolvare. Am reusit sa ne bucuram de fiecare moment al nuntii. Confirmarea ca am reusit sa avem o nunta frumoasa si bine organizata a venit cand am vazut ca lumea apreciaza fiecare element si ca se bucura alaturi de noi de fiecare moment. Acum sunt convinsa ca starea mirilor influenteaza atmosfera unei nunti.

In toata aceasta perioada am realizat ca nu trebuie sa te compari cu nimeni altcineva cand vine vorba de organizarea unui astfel de eveniment.  Nu cred ca exista lucruri urate la un astfel de eveniment ci doar elemente asociate necorespunzator. Un astfel de eveniment, noi ca miri, il organizam odata in viata. Nu avem cand sa castigam experienta, cand sa invatam din greselile noastre, cand sa ne corectam. Ma bucur ca am avut incredere in tine si in echipa ta, ma bucur ca am reusit sa comunicam si sa realizam un eveniment atat de frumos.

Iti multumim tie si echipei tale ca ne-ati oferit aceste amintiri placute, ca ne-ati oferit posibilitatea sa ne gandim cu placere la nunta noastra care tocmai a trecut. Asteptam cu nerabdare sa avem si dovezile (albume, poze, video) cu care ne vom mandri toata viata. Va dorim sa faceti cat mai multi miri fericiti.

De fiecare data cand vom avea nevoie de serviciile tale vom reveni cu mare drag.


Cu drag,
Ligia & Andrei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *