miercuri

Canta Cucu, Bata-l vina, De rasuna Bucovina!

Share it Please


A mai trecut un weekend plin de nunti si botezuri si a venit momentul sa respiram si sa ne asezam la povesti. De aceasta data va voi scrie de Ana & Marius, mirii mei de sambata, 30 mai 2015.

Ana si Marius au ajuns la mine prin recomandarea Elenei, sora mirelui, careia i-am organizat nunta. Tot Elenei trebuie sa ii multumesc pentru o alta recomandare - Ana Maria si Florentin, carora le-am organizat nunta, iar acum au fost nasi. Altfel spus, eram in familie, deja cunosteam aproape toti nuntasii. Emotiile insa nu au fost mici. Ana este o mireasa pretentioasa si, in consecinta, dificil de multumit. Este extrem de atenta la cele mai mici detalii si foarte organizata. Atat ea, cat si Marius, sunt oameni carora le place sa detina controlul. Altfel spus, vai de organizatorul lor de nunti. J

Cei doi au ales Salon du Mariage pentru petrecerea nuntii si agentia Events by Carmen Ionita pentru absolut toate serviciile conexe – organizare, flori, foto si video. Rezultatul a fost peste toate asteptarile. Nunta Anei si a lui Marius a fost unul din acele evenimente de la care am plecat cel putin la fel de fericita pe cat eram de obosita.

Momentul culminant (fiindca intotdeauna exista un moment culminant) a fost reprezentat de minutele de dinaintea primul dans. Au parut ore. Ana intrase in panica, uitase pasii, simtea ca nu poate dansa. Marius nu era nici el in apele lui. Ce-am facut? Singurul lucru pe care il puteam face: le-am adus doua shot-uri de tequila si am inceput sa spun rugaciuni in gand. Am fost ascultata, cei doi s-au mobilizat si au avut un prim dans spectaculos si plin de surprize placute. In afara de aceste minute in care am imbatranit cam zece ani, au existat cateva alte modificari neprevazute in program pe care le-am gestionat cu succes. In definitiv, acesta este motivul pentru care vrei sa ai un organizator la eveniment: situatii neprevazute vor aparea intotdeauna, insa ele trebuie sa albeasca parul organizatorului, in vreme ce invitatii si mirii nu vor sti niciodata ce s-ar fi putut intampla sau ba.

Dar sa o luam cu inceputul: Ana si Marius au avut pentru nunta lor o strategie ideala. Fara a avea la dispozitie un buget extraordinar, au ales sa investeasca in cele mai importante elemente care asigura succesul unui eveniment – o sala geniala, muzica buna si o echipa foto/video excelenta. Au optat pentru un decor standard, insa tin sa precizez ca la Salon du Mariage florile incluse in meniu sunt foarte (chiar foarte!) frumoase.



Pe langa aranjamentele incluse in meniu, le-am recomandat mirilor sa opteze si pentru un decor la baza mesei cu suport pe oglinda si lumanari, un aranjament deloc costisitor al carui farmec si luminozitate este, vorba reclamei, nepretuit.








Buchetul miresei si lumanarile de cununie au fost printre cele mai frumoase pe care le-am realizat in ultimul an. Au fost realizate din bujori albi si roz, trandafiri lila, albi si roz si minirosa, pe petalele carora am asezat un delicat fluturas.





Buchetul nasei a fost realizat in nuante de verde, crem, somon si fuchsia.




Pentru ca petrecerea s-a desfasurat la Salon du Mariage, ar fi fost imposibil sa ratam amenajarea piscinei pe care am decorat-o cu 6 aranjamente diafane.




Casa de piatra, dragii mei!

Cu drag,
Carmen

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *