miercuri

A fost odata ca niciodata: Nunta de basm la castelul din inima orasului

Share it Please

Stefania a citit despre agentia Events by Carmen Ionita pe internet. Si-a dorit sa ne cunoastem si am constatat rapid ca suntem pe aceasi frecventa. Probabil ca acesta este motivul pentru ca mi-a acordat incredere deplina din primul moment si a optat pentru o sala de evenimente pe care nu a vazut-o niciodata.

Le Chateau, castelul din inima orasului, cea mai recenta si mai spectaculoasa locatie de evenimente din Bucuresti si-a deschis portile in luna mai a acestui an. Le Chateau este un spatiu de vis, asa cum veti vedea si din imagini. Cunoscand proiectul stiam ca merg la sigur programand o nunta aici. Totusi, in octombrie 2014, la momentul in care Stefania si Alin au decis ca isi vor trai cel mai frumos eveniment din viata dincolo de portile Le Chateau, spatiul era in constructie si, cu greu puteai intui palatul ce avea sa se ridice peste noapte pe strada Turturelelor. Stefania si Alin au avut incredere! Si, dupa cum veti vedea in cele ce urmeaza, nu au gresit deloc iar eu simt nevoia sa le multumesc din inima pentru toata sustinerea pe care am primit-o din partea lor.  





Atunci cand imi caut cuvintele pentru a povesti despre aceasta nunta imi vin in minte numai formulari de basm. Cum altfel as putea descrie o nunta perfecta, intr-un castel nou-nout, cu printese si printi si zane bune care au transformat cele mai frumoase visuri in realitate?

Decor de clestar

Pentru decorarea salii de bal am optat pentru doua tipuri de aranjamente:

O parte din mese au avut ca piese centrale cele mai noi suporturi decorative din colectia 2015 Events by Carmen Ionita pe care am montat orhidee mokara cyclam si vanda mov, hortensie roz si mov, liatris mov, frezii albe, trandafiri roz si lila, bujori roz si lalele mov. Acestui splendid aranjament i-am adaugat siraguri curgatoare din cristale asortate cu candelabrele de clestar din Le Chateau. La baza acestei constructii spectaculoase am asezat buchete de hortensie roz si mov si lumanari aprinse pe suport de oglinda.






Al doilea tip de piese centrale au fost realizate pe suport de cilindrii din sticla transparenta, in care am scufundat orhidee mokara roz. Si de aceasta data piesa centrala a fost pozitionata pe suport de oglinda, cu lumanari si hortensii mov.




Prezidiul a fost realizat impletind elemente din ambele tipuri de piese centrale. Astfel, el a fost realizat din suportul corespunzator primul tip de aranjament: pomisori, orhidee, hortensie, frezii, bujori si trandafiri in nuante de roz si mov, dar a fost completat de setul de lumanari in suporturi de diferite inaltimi intalnit la cel de-al doilea tip de piese centrale.




Cele doua buchete vedeta – de nasa si de mireasa – au fost realizate din trandafiri, zambile, frezie, orhidee vanda si hortensie. Atat nasa, cat si mireasa si-au dorit un detaliu ascuns in aceasta splendoare de flori – nasa un bujor iar mireasa un spic de grau. Sa fie cu noroc!





Lumanarile de cununie au fost decorate cu mici cuiburi din scoarta de copac in care am montat lalele albe, trandafiri roz pal, zambile, frezii albe si orhidee dendrobium.



 Feedbackul clientilor mei? La aproape o saptamana de la eveniment Stefania mi-a scris pe Facebook: „Inca nu am cuvinte destule ca sa va multumesc ce frumos a fost totul!”.

Update - Inca un feedback

Draga Carmen

Am incercat cat am putut sa stau in banca mea, sa nu ma bag, sa nu zic nimic sa las copii sa faca nunta pe care si-o doresc. Am reusit?! Nu stiu, nici nu mai conteaza! Dar acum nu mai pot sa tac: Le multumesc pentru ca au crezut in tine! Iti multumesc pentru ca existi si esti minunata! Pot scrie multe, dar vor fi vorbe goale pe langa minunatia de nunta. TU, TRUPA IUNO, LE CHATEAU, COPIII MEI - ATI FOST MINUNATI, FABULOSI!!!!!!
Multumeeeesc!!!!!!
Soacra

Casa de piatra, dragii mei!

Carmen




Un comentariu:

  1. Pentru asa protagonisti frumosi, detalii pe masura :))). Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *