luni

Expo-zile JW Marriott Bucharest Grand Hotel

Share it Please

Inspiratie = a avea o idee, o initiativa indiferent daca este buna sau rea; cel putin asa sustine DEX-ul. Bineinteles, depinde de ce trebuie sa fi inspirat. Iar in lumea „necuvantatoarelor”, adica cea a florilor, inspiratia si creativitatea sunt unelte de pret, pe langa cleste, funde si accesorii.


Iata cum ne-am inceput dimineata de 13 ianuarie: o cafea aburinda, multe emotii si un obiectiv sigur de indeplinit si anume sa producem zambete. Ora 13, nu a insemnat doar deschiderea portilor la Expomariage 2012 ci si o invitatie in micul nostru colt de rai. 












Ne-am asezat bicicleta de flori in fata casutei impreuna cu stalpisorul imbracat cu muschi, am pregatit buchetele in asteptarea miresicilor si ne-am intors inapoi in timp o data cu afisele ce reproduceau doua din evenimentele din anul 2011. 



Asadar, am amestecat nisipul marii cu frunzele tomnatice, ne-am inarmat hostessele cu brosuri si carti de vizita si ne-am asteptat cuminti musafirii.

Au fost 3 zile emotionante. E frumos si curios sa vezi agitatia de dinaintea „furtunii”. „Insuratei” ce cauta informatii si doresc pur si simplu sa gaseasca organizatorul potrivit sau locatia perfecta. Doar e cea mai frumoasa zi din viata ta.
Indiferent daca este vorba de un botez, o nunta sau un eveniment corporate toti vrem profesionalism, eleganta si flori ce nu le poti uita.



Le multumim tuturor celor care ne-au alocat acele 10 minute de povesti, celor care s-au oprit, au zambit, au luat brosura si au plecat si bineinteles celor care ne-au admirat standu-ul si ne-au laudat pentru frumusetea florilor expuse si pentru parfumul imbietor de primavara. 


De mentionat este faptul ca ofertele personalizate se vor trimite in maxim 10 zile. Event’s by Carmen Ionita se bucura de o scurta pauza de trei zile. Nu v-am uitat dragilor.

Pe curand, Events by Carmen Ionita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *