marți

Visul unei nopti de vara

Share it Please
Ce-am facut noi in ultima noapte calduroasa a lunii august? Un pictorial bineinteles!



Luna trecuta am lucrat impreuna cu echipa Beau Monde la un pictorial minunat. Am copt o sedinta foto nocturna in care protagonistele au fost rochiile de mireasa. Le-am cocotat prin copaci, le-am atarnat de crengi ale caror frunze prinsesera deja iz de toamna, le-am luminat diafan si le-am lasat sa pozeze dezinvolte pentru fotograful Alex Galmeanu.



Rezultatul a fost unul cel putin pe masura efortului care, sa va spun drept, a fost unul extrem de placut. Ne-am distrat copios in vreme ce insiram zeci de metri de cabluri printre rochiile de mireasa, instalam becuri printre crinoline si montam generatorul printre balarii. Un buchet de mireasa in ton cu toamna timpurie si-a facut cuib in despicatura unui dud batran; o rochie cu trena foarte lunga si-a gasit cadrul perfect numai pe o creanga atat de indepartata incat cu greu am reusit sa o aducem cu poalele pe pamant; alte cateva si-au insirat voalurile dantelate printre crengile padurii si ne-au oferit imagini desprinse parca din basmele cu iele si zane si alte fapturi fermecate.



Una peste alta, va invit sa admirati pictorialul din Beau Monde Mirese si va las mai jos cateva imagini graitoare.

Foto: Alex Galmeanu pentru Beau Monde Mirese














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *