luni

Premiile de Excelenta Biz 15 ani

Share it Please
In ultimele saptamani echipa Events by Carmen Ionita a fost extrem de productiva: ne-au tinut in priza mai multe evenimente in fiecare weekend, plus cateva parteneriate de exceptie cu care ne mandrim. Printre acestea din urma se gaseste si evenimentul prilejuit de Gala Premiilor de Excelenta Biz.




Revista Biz este o publicatie cu care am crescut. In paginile sale am gasit, de-a lungul anilor, un continut viu, modele si povesti de succes, interviuri cu manageri romani pe care ii voi admira toata viata. Am invatat de aici ca o afacere de succes cere inspiratie, munca si multa determinare. Si, recunosc, am visat cu ochii deschisi ca, intr-o zi, povestea Events by Carmen Ionita va merita sa fie inclusa in paginile acestei reviste. Dar despre acest vis, voi reveni intr-o alta postare in saptamanile urmatoare.

Va imaginati asadar bucuria pe care am simtit-o cand mi s-a propus sa lucrez impreuna cu echipa Biz pentru organizarea evenimentului de aniversare a 15 ani de la nasterea publicatiei. Am realizat cu drag aranjamentele florare si panoul de intrare. A fost o experienta frumoasa si o mare placere sa lucrez la un eveniment corporate atat de important. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *