joi

Prieteni, prieteni... pana la florile de nunta

Share it Please
Am participat recent la o alta nunta care merita povestita: mirele a fost nimeni altul decat Dragos, omul care ma teroriza in liceu la antrenamentele de volei.



Cand l-am vazut ca imi trece pragul, primul gand care mi-a trecut prin cap a fost ca s-a intors ca sa-mi faca viata grea. :)) Departe de adevar nu am fost, va redau mai jos un fragment dintr-o postare de pe blogul sau, ca sa vedeti cu cine am avut de-a face:

(...) am avut noroc cu tovarasa Leana mi-a promis o poveste si mi-a oferit o poveste. Cine este Leana? Pai Leana este o fosta colega de liceu pe care o chinuiam cu sadism pana ii tremurau genunchii. (...) Intre timp, a crescut mare si si-a indeplinit un vis la care multi dintre noi inca nu avem access din diverse motive: bani/curaj/idei etc: impreuna cu un alt prieten bun au pus de un organizat de evenimente. Sincer (si Leana stie ca doar nu era sa ma feresc de ea) eu nu i-am dat prea mari sanse cand am auzit. Era tanara, piata deja plina... nah nici gusturile ei poate nu erau stralucite ( da, da e o lovitura sub centura in gluma... si p-asta o stie), dar uite ca multi ani mai tarziu, e in top 3-5 organizatori de evenimente si o duce bine. Ce pot sa spun Jos Palaria!! Unde o gasiti? www.carmenevents.ro - voi astia de va pune dracu' sa va insurati, puteti apela la ea cu incredere... e majora, vaccinata si testata!

Presupun ca deja empatizati puternic cu mine. Colac peste pupaza, Dragos si-a gasit o pereche pe masura: mireasa este, pe cat de frumoasa, pe atat de pretentioasa. Iata asadar ca am fost pusa in fata cu o noua provocare, de aceasta data cu o componenta personala deloc neglijabila: Dragos, sa vezi tu ce nunta iti dau eu!

Pentru nunta lui Dragos am realizat aranjamentele florale. Locatia a fost de vis: o nunta in aer liber, pe marginea unei piscine cu lumini ambientale splendide.

Cand decorul ajuta, un designer floral nu are mari batai de cap... teoretic. Practic, provocarea mea a fost sa leg unitar toate ideile miresei. Intr-un moment de liniste ea mi-a trimis o multime de imagini cu aranjamentele pe care si le dorea. Toate frumoase, insa complet diferite ca tema. De aici, eu am preluat fraiele si, mai cu teama, mai cu incredere, mi-am dat toata silinta ca rezultatul sa fie unul de poveste si pe placul mirilor.

Miresica si-a dorit o nunta vesela, compatibila cu personaltatea jucausa a celor doi. Am optat asadar pentru culori puternice (albastru indigo, galben, mov) echilibrate de mult alb si nuante de roz-piersica.





Pentru buchetul miresei am mers pe o paleta de culori pastelate - roz-piersica, alb, galben – iar rezultatul a fost unul dintre cele mai frumoase buchete de mireasa pe care le-am facut in toata viata mea.



Pentru ca decorul mi-a permis un joc de lumini, am optat pentru sfesnice inalte cu flori puse in valoare de lumanari. Rezultatul a fost cu atat mai spectaculos dupa lasarea intunericului, dar las imaginile si clipul video sa va convinga:



Fotografiile si filmul au fost realizate de Stefan si Mihaela Mirea, justsayyes.ro, doi profesionisti cu care am facut o echipa super!



We did it Dragos & Aliona from U N I K T on Vimeo.

Sper ca povestea de astazi v-a adus o picatura de inspiratie pentru evenimentul pe care il visati! Va astept asadar sa organizam impreuna evenimentul perfect!

Cu drag,

Carmen
www.carmenevents.ro
0731.134.264

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *