vineri

Povestea unei nunti cu cantec

Share it Please
Se intampla, relativ frecvent, sa organizez nunti "pe mail". Explicatia este simpla: in conditiile in care multi romani decid sa plece din tara sau au oportunitatea de a lucra peste granite, este natural sa se indragosteasca si sa se logodeasca pe alte meleaguri. La fel de natural este ca multe mirese viseaza inca sa respecte o traditie emotionanta: sa sa casatoreasca acasa, alaturi de familie si prietenii dragi din copilarie. Ce-i de facut asadar in situatia in care ai de organizat o nunta de la mii de kilometrii distanta? Ei bine, eu sunt aici sa te ajut! ;)

Am avut de organizat recent o asemenea nunta al carei rezultat a fost splendid si nu as vrea sa ratez ocazia de a va povesti intregul sir al evenimentelor.

Cristina m-a contactat in urma unei recomandari din partea unor prieteni dragi mie. Mi se intampla frecvent sa fiu cautata in urma recomandarilor venite din partea celor care m-au ales ca wedding planner pentru nunta lor iar asta imi umple sufletul de bucurie pentru ca primesc in acest mod inca o confirmare ca au fost multumiti de serviciile mele. Din fericire, am avut prilejul sa ne intalnim prima data fata in fata si sa discutam primele detalii legate de organizarea nuntii. Lucrurile nu stau intotdeauna astfel: uneori miresicile nu pot veni in tara de la bun inceput asa ca stabilim prin telefon si pe mail tot ceea ce avem de organizat. 

Dar sa revenim la nunta Cristinei...

La inceput, ne-am inteles perfect toti trei: eu, Cris si Frank, sotul ei. Am stabilit ca le voi organiza nunta, voi realiza decoratiunile florale (vai, au fost atat de frumoase incat ma uit si acum la fotografii), dar ma voi ocupa si de video, sonorizare, rezervarea locatiei pentru petrecere la InterContinental, dar si primirea invitatilor cu sampanie si cocktailuri precum si sedinta foto la Continental (un hotel superb, il recomand cu drag). M-am ocupat de asemenea de rochiile domnisoarelor de onoare si chiar si de pantofii miresei.

Totul parea extrem de simplu. Si apoi a inceput cantecul...
De ce cu cantec? Doamne, am stat nopti intregi pe Skype sa discutam fiecare detaliu si fiecare informatie. Cristina, o mireasa pretentioasa, verifica fiecare detaliu si ma suna permanent. Dadeam atat de multe explicatii incat mi se lipise telefonul de ureche. Toti prietenii mei au ajuns sa o stie pe Cristina fiindca ii vedeam din ce in ce mai rar, ramaneam cu orele in birou discutand cu ea. 

Am vrut sa renunt

Nu mi s-a intamplat niciodata in organizarea unei nunti sa simt ca nu pot face fata... pana la Cristina mea. La un anumit punct, am vrut sa renunt la tot ce construisem pana atunci. Nu-mi doream ca aceasta sa fie prima mea mireasa dezamagita de wedding planner-ul sau. Nu am intampinat niciodata o asemenea situatie pentru ca de fiecare data am ales sa colaborez cu miresele cu care m-am inteles si carora le-am promis ca ma voi ocupa asa cum trebuie de nunta lor. De altfel, va marturisesc ca in fiecare nunta pe care o organizez pun toata dragostea si pasiunea si imi imaginez ca planific propria mea nunta. Probabil ca sunt cea mai norocoasa femeie din lume, am ocazia sa organizez nunta visurilor mele de mai multe ori. :)

Daca tu nu ma vrei, eu te vreau

Imi sunasem deja prietenii care m-au recomandat pentru a-mi cere mii de scuze ca-i dezamagesc insa nu reuseam sa fiu ceea ce isi dorea Cristina. Sprea marea mea surpriza, ea, in schimb, nu voia sa renunte la mine sub nicio forma. Asa ca am mers mai departe.

Usor, usor am facut o echipa de invidiat pe 24 mai

Nunta Cristinei si a lui Frank a avut loc pe 24 mai. A fost minunata. Toti invitatii admirau aranjamentele, buchetul miresei, coronitele de vis ale domnisoarelor de onoare. Vazand rezultatul muncii noastre am incercat emotii minunate, ca si cum aceasta ar fi fost prima nunta pe care o organizam.

Nota finala a Cristinei a fost foarte mare. A plecat in Luxemburg foarte multumita iar acum vorbim de drag (si din obisnuinta ;)) ) pe Skype sau la telefon.

Va las sa admirati imaginile si va invit sa visam impreuna la organizarea nuntii visurilor voastre si va promit solemn ca acum, calita de Cristina, pot organiza nunti si pentru cea mai pretentioasa mireasa din lume. Acum stiu ca pot!

Cu drag,
Carmen

Un comentariu:

  1. Carmen a primit deja toate mulțumirile noastre.
    Fără ajutorul ei acest eveniment n-ar fi avut nici pe departe atât de mult succes, familia și prietenii n-ar fi menționat de el în fiecare conversație chiar și după 2 luni de la nuntă iar mireasa, adică EU, cea pretențioasă și încăpățânată cum m-a descris chiar soțul meu în discursul de la nuntă, probabil ar fi plâns o lună întreagă dacă nu ar fi fost totul așa cum și-a planificat.
    Din fericire Carmen a făcut să fie totul așa cum eu și cu soțul meu ne-am dorit.
    S-a întrecut pe sine însăși și a impresionat pe toată lumea.
    Dacă la un moment dat a vrut să renunțe la eveniment a fost pentru că este o profesionistă iar eu o perfecționistă :)
    Am avut încredere în calitățile ei organizaționale și în talentul ei creativ și nu am fost dezamăgită.
    Buchetele, lumânările și celelalte aranjamente florale, candy-barul, sandalele, rochițele domnișoarelor, muzica au fost minunate iar colaborarea cu cei implicați în realizarea petrecerii și ascultarea dorințelor noastre în acea zi a făcut din Carmen wedding planner-ul perfect!
    Cu cântec într-adevăr de la început până la final, în speranța că vom mai colabora și cu altă ocazie.
    Cristina Simion, mireasă în 24 mai 2014

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *