luni

Feedback de la mirii mei: Ana si Mihai

Share it Please

Ana si Mihai au avut nunta anul trecut, in septembrie, la Stejarii Country Club. A fost un eveniment superb despre care nu am apucat sa povestesc la acel moment. Feedbackul trimis de mirii mei mi-a amintit de acest eveniment superb, asa ca iata poveste nuntii lor:

Pe Ana si Mihai i-am cunoscut datorita nasilor. I-am placut din prima clipa - sunt amandoi persoane vesele si foarte amabile si am facut tot posibilul sa le transform visul in realitate.

Asadar, am trecut la treaba:

Piesele centrale de pe mese au fost realizate pe suport de sfesnice din sticla si decorate cu tot ce-i mai frumos in lumea florilor: minirosa, trandafiri, hortensie, frezii si orhidee carora le-am adaugat, evident, lumanari.













Pentru marturii am folosit (spre marea mea bucurie) tot flori si, pentru a pastra eleganta temei, am optat pentru orhidee.







Prezidiul a fost realizat pe structura orizontala din minirosa, trandafiri, hortensie, frezii si orhidee carora le-am adaugat, evident, lumanari.





Candybarul a fost decorat de echipa Events by Carmen Ionita si a fost unul dintre cele mai frumoase candy-baruri pe care le-am montat vreodata. Dovada in imaginile de mai jos:




Multumesc pentru imaginile superbe Andy Ostafi si Mada Ostafi

Feedbackul mirilor:


In ceea ce priveste colaborarea noastra cu Carmen pentru evenimentul din 27 septembrie 2014 nu putem sa spunem decat ca a fost una foarte buna si ca ne-a depasit asteptarile. Carmen a avut un comportament profesionist pe parcusul intregii colaborari si mai mult in situatia in care am vazut
aranjamentele cu o seara inainte de eveniment si am solicitat schimbarea lor, aceasta nu a obiectat si si-a dat tot interesul sa fim multumiti de serviciul prestat. 

Toti invitatii nostri au apreciat aranjamentele si s-a vazut ca nu s-a facut rabat la calitate in favoarea profitului. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *