miercuri

Alina si Andrei: Cununie all white, Simplu & Elegant

Share it Please
Cununia Alinei si a lui Andrei a fost un eveniment spectaculos, simplu in aparenta si  foarte elegant. Faptul ca am avut prilejul sa organizez acest eveniment, a fost in egala masura o surpriza si o onoare. Iata de ce: Alina s-a documentat pe internet si si-a trimis, in recunoastere, parintii pentru a discuta cu trei organizatori de nunti, printre care si agentia noastra. Parintii au venit doar la mine, am discutat, m-au anuntat ca pleaca in concediu si se intorc sa semneze contractul. Mi-am spus in gand ca am primit o pereche de papuci eleganti. Asadar, mare mi-a fost mirarea cand parintii Alinei, proaspat intorsi din concediu, au venit sa semneze contractul. Despre acestia, ca de altfel despre toate persoanele cu care am interactionat la acest eveniment, nu am decat cuvinte frumoase: parintii Alinei sunt niste persoane minunate, cu care am comunicat excelent, probabil ca si datorita faptului ca mama miresei lucreaza in domeniul meu – dupa ce a cochetat o vreme cu event planing-ul, a deschis un magazin cu rochii de mireasa in Constanta. Deci vorbeam aceeasi limba, stiau sa organizeze un eveniment si m-au ales pe mine. Multumesc!

Tema evenimentului: simplu si elegant. Suna floare la ureche, dar adevarul este ca „simplu si elegant” este definitia unei provocari in organizarea unui eveniment. Rezultatul a fost superb. Ca de obicei, cuvintele mele sunt sustinute de imagini aduse drept dovada. Va las pe voi sa gasiti toate epitetele potrivite.





Echipa Events by Carmen Ionita a avut misiunea de a organiza cununia civila la Club Snagov pentru miri, familie si prieteni apropiati. Sambata aceasta urmeaza nunta, in Italia. Le tin pumnii si le transmit toata dragostea pentru ca totul sa mearga fix asa cum au visat.

Revenind la evenimentul nostru, vreau sa atrag atentia asupra arcadei si in general a modului in care am decorat pontonul de la club Snagov.





Buchetul de cununie civila cu trandafiri, astilbe si frezii albe.




Pentru piesele centrale de pe mese am folosit trandafiri, hortensie, astilbe, lisianthus, frezii si lalele albe.










Candybar:







Am lucrat cu mare drag la acest eveniment. Am primit, in schimb, confirmarea ca am de la mine asteptari mai mari decat au clientii, dar si increderea si linistea de care are nevoie orice profesionist. Acestea sunt, cred eu, ingrediente de mare succes.

Casa de piatra, dragii mei!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *