vineri

Nunta shabby chic: Veronica si Laszlo

Share it Please

Weekendul trecut am organizat o nunta superba, romantica si foarte vesela in egala masura... altfel spus, o nunta perfecta!

Veronica a „aterizat” pe mana mea complet premeditat: s-a documentat pe internet, m-a urmarit pe Facebook si a citit blogul agentiei Events by Carmen Ionita. A decis astfel ca eu sunt persoana potrivita pentru a-i organiza cea mai importanta petrecere si ii multumesc pentru incredere.

Din primul moment in care am intalnit-o pe Veronica, ne-am inteles bine. Mi-a explicat ce isi dorea, am zugravit cu ochii mintii o nunta cu parfum provensal, apoi am inceput sa crosetam buchete si aranjamente romantice si vesele, pline de energii pozitive si caldura.

Buchetul de mireasa, piesa cu care ma mandresc cel mai mult la aceasta nunta fabuloasa, a fost o surpriza pentru ea. L-am croit, desigur, in urma mai multor discutii cu Veronica si rezultatul a fost ABSOLUT senzational. Dovada in imaginile de mai jos:





O alta piesa deosebita a fost arcada de flori montata in jurul unui altar in natura (nunta a avut loc in Poiana Brasov), pe un covor alb marginit de boluri cu flori si lumanari si stalpi decorati cu eryngium, astilbe, amaranthus, trandafiri, hortensie, bujori, astrantia si nelipsita levantica, laitmotivul acestei nunti.



Levantica a fost prezenta si in piesele centrale de pe mese care au fost montate in cutii shabby chic asezate de butuci de lemn pentru a sustine tematica rustica a nuntii si pentru a se armoniza cu peisajul montan.

















Candybarul de la nunta a fost realizat din colectia Shabby Chic de la Events by Carmen Ionita si a fost extrem de apreciat de invitati. Tin sa raspund aici la o intrebare pe care o primesc frecvent - „Se mananca prajiturile din candybar?”: Da, daca sunt bune, evident ca sunt consumate. Exista insa candybaruri care sunt doar aspectuoase si mai putin gustoase care fac impresie atunci cand invitatii intra prima oara in sala, dar apoi, odata gustate prajiturile, nu fac deloc cinste evenimentului. Asadar, inca o data va incurajez sa intrebati orice inainte de nunta, sa gustati toti ce se poate gusta, sa cereti piese demo ori de cate ori se poate. Un furnizor care are incredere in produsele sale nu va ezita sa va ofere mostre din absolut orice!








Muzica a fost pe masura decorului, a mirilor si a invitatilor. S-a dansat la propriu pana la rasarit, iar la final, spre deliciul meu, invitatii au plecat acasa cu aranjamentele – semnul clasic pentru un designer floral ca a facut o treaba buna.

Casa de piatra dragii mei!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *