miercuri

Corina si Andrei: Nunta in Tara Minunilor

Share it Please
Pe Corina si Andrei am avut sansa sa ii cunosc datorita Sandrei si lui Alexandru - nasii lor, carora le-am organizat nunta anul trecut, la Howard Johnson.

Desi m-am intalnit cu mirii mei doar de doua ori, rezultatul colaborarii noastre a fost spectaculos iar dovada sta in imaginile de mai jos.

Corina a venit de la bun inceput cu temele facute: voia o nunta cu o tema deosebita - Alice in Tara Minunilor – deci un prilej minunat pentru a construi din flori si accesorii o poveste spectaculoasa si memorabila.

Iata-ne asadar, pe 25 iulie, la Club Cortina din Corbeanca (o locatie superba!) inarmati cu multe ceainice si cescute (nu glumesc, probabil ca acesta a fost cel mai dificil de gestionat aspect al acestei nunti).

Recuzita din bucataria bunicii ne-a fost utila in asamblarea pieselor centrale pentru mese si a prezidiului. Am asezat minitrandafiri albi, bujori somon, hortensie alba, trandafiri bicolori – somon-galben - , frezii albe, astrantia, astilbe si lisianthus in ceainice si cesti cu design romantic si elegant.











Printre piesele cele mai admirate de catre invitati au fost sevaletul decorat cu flori si fragmentele de natura ce au facut trimiterea spre tematica nuntii. Pentru acestea din urma am folosit recuzita din plin - rame, lumini de exterior, ceainice (cum altfel?), lumanari, felinare. In toate acestea am asezat in mod natural flori.










Buchetul de mireasa si cel de nasa au fost realizate din flori in ton cu evenimentul, primul fiind alcatuit din minitrandafiri albi, bujori somon, frezie alba, astilbe, trandafiri David Austin si allele, iar al doilea din bujori roz, astilbe, frezie, astrantia si lisianthus.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *