marți

Campionatul mondial de nunti

Share it Please
Weekendul trecut am fost, asa cum probabil v-ati obisnuit deja, extrem de ocupati: am copt doua nunti superbe, ambele la Salon du Mariage, si un botez fermecat.

Dar sa incep cu… finalul. Iata feedback-ul de la una din miresele mele frumoase:

Carmen, esti cea mai tare! Stiam lucrul asta din ceea ce am citit despre tine, dar nu ma asteptam chiar asa. Iti multumesc din suflet pt minunatele aranjamente care au fost apreciate de la cel mai mic la cel mai mare. Nunta a fost perfecta, iar noi cei mai fericiti. Iti multumim din suflet!

De ce a fost mireasa mea atat de incantata? Pentru ca, potrivit crezului echipei noastre, am organizat o nunta fix asa cum au visat mirii nostri, chiar daca cerintele lor au fost o premiera pentru noi.

Aici, la Events by Carmen Ionita, credem cu tarie ca o nunta trebuie in primul si in primul rand sa va reprezinte pe voi, mirii, personajele principale ale evenimentului. Asa ca ori de cate ori un cuplu ne trece pragul agentiei pentru intaia oara, incercam sa aflam cat mai multe despre pasiunile celor doi, incercam sa ii cunoastem pentru a le construi un eveniment personalizat si nu doar unul perfect.

Ei bine, de aceasta data, pasiunea comuna a mirilor mei era... fotbalul! Asa ca am inceput sa impletim fire de trandafiri, hortensie si frezii cu muschi proaspat pentru a  reda imaginea unor mingi pe un gazon demn de un stadion national. Mesele au fost decorate in culorile echipelor de fotbal preferate, iar la ceremonia religioasa am decorat clasicii stalpisori din drumul spre altar cu mingi de fotbal din flori. Iata rezultatul care a bucurat in egala masura mirii si a distrat invitatii:


















In ziua imediat urmatoare acestui eveniment plin de energie, am schimbat complet registrul si am cotit catre un decor feeric, plin de romantism. Nunta Andreei a avut un decor desprins din basmele cu parfum de primavara. Am folosit liliac in diferite nuante de mov ale carui arome au imbiat la visare, am decorat mesele cu borcane dantelate in care am scufundat fire de liliac,  gypsophila si lalele si am impletit flori intr-o arcada fermecatoare ce le-a stat drept martor la cununia religioasa. Si de aceasta data invit imaginile sa va spuna povestea nuntilor noastre fara cusur!
 

Cu drag, Carmen www.carmenevents.ro 0731.134.264

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *