luni

A inceput! Cum a fost primul weekend de evenimente la Events by Carmen Ionita!

Share it Please
S-a dat startul evenimentelor!!! Sezonul a inceput foarte bine, cu un weekend plin. Am muncit mult si am muncit cu spor. Sa incep prin a face o trecere rapida in revista:

Sambata, 18 Aprilie 2015 , s-au unit doua destine: Claudia si Andrei, doi oameni frumosi si binedispusi, si-au serbat iubirea la Salon du Mariage. Ballroomul a fost decorat cu haine de sarbatoare, colorat cu flori asortate cu buchetul miresei si luminat de emotii. Am construit aranjamente pe suport de sfesnic cu lumanari groase si flori asortate cu buchetul miresei care a fost intr-adevar unul special, realizat din bujori fucsia (pe care eu ii ador) si bujori somon (la fel de spectaculosi) , trandafiri roz , hortensie alba  si phalaenopsis alb. Prezidiul a fost unul inedit prin simplitatea si eleganta sa. Totul a iesit minunat! Mirii au fost incantati , iar aceasta este cea mai mare satisfactie pe care ti-o poate aduce un astfel de eveniment.

Tot sambata am organizat botezul unui ingeras, eveniment celebrat la restaurantul "Chez Marie". Am optat, sub indrumarea fericitei mamici, pentru un decor pastelat, in tonuri crem, verde, roz si lila iar locul a prins rapid contur si viata. Si aici am folosit aranjamente pe suport de sfesnic cu lumanari groase, impodobite cu hortensia verde, trandafir crem si roz. Piesa de rezistenta a fost impletirea lalelelor roz in aceasta combinatie. La baza aranjamentului  au stat cuburi din sticla in care am asezat cu drag lalele scufundate si nelipsitetele lumanari plutitoare.

Odata finalizate aranjamentele florale, am trecut la un alt aspect cel putin la fel de placut: amenajarea candybar-ului! Candybarul a fost de departe cel mai "bagat in seama" spatiu al salii. A fost o bucurie atat pentru copilasii prezenti la eveniment cat si pentru adulti . La final, ca de obicei, am primit feedback:

"Totul a fost foarte bine aseara. Aranjamentul salii, florile pentru mese, cristelnita etc au fost exact ce am vrut. Luminile ambientale au fost remarcate si apreciate. DJ-ul a fost la inaltime si el. Ne-am distrat pe ringul de dans. Animatorii si-au facut treaba foarte bine. Candybar-ul a aratat ffff bine si preparatele au fost genial (!!!). Chiar au impresionat. Mi-au placut si baietii cu foto/video. Deci am fost incantati de treaba facuta de voi si va multumesc mult. Inca o data ma felicit pentru inspiratia pe care am avut-o in 2011 cand am cumparat revista pentru miresici in care am aflat de voi. Voi apela cu siguranta si in viitor la serviciile voastre. Multumesc mult pentru ajutor, calitatea serviciilor si seriozitate. " ne-a spus mamica duminica.




Duminica, 19 aprilie 2015, inainte de rasarit, am plecat in deplasare cu destinatia Brasov.  Am organizat si acolo , cu drag, entuziasm si placerea pe care numai un organizator o poate simti in primul weekend de evenimente dintr-un an nou, inca un botez - unul  in care a fost vorba despre fericire si puritate pe care am ales sa o redam prin aranjamente vesele realizate din lalele in toate culorile.

Ne-am intors apoi tiptil-tiptil in Bucuresti, la Club Floreasca unde am pregatit decorul pentru petrecerea oferita in cinstea botezului micutei Eliza Andreea. Aranjamentele florale de aici au fost absolut spectaculoase fiind realizate din narcise si lalele scufundate in cilindrii cu apa, decorate cu lumanari plutitoare.

Si de aceasta data am pregatit un candybar de poveste! Imaginile vor grai mai multe decat toate cuvintele.



Asadar, declar sezonul de evenimente deschis. Toate florile sus!

Cu drag,

Carmen 
0731.134.264

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *