miercuri

The V Concept

Share it Please
In urma cu cateva saptamani una din fostele mele miresici si (cum altfel?) o prietena foarte draga, m-a contactat pentru a ma anunta ca... isi deschide agentie de evenimente!





Dupa ce i-am organizat nunta si botezul, Valentina s-a indragostit intr-atat de mult de evenimente incat, odata stabilita in Germania, a decis ca vrea sa isi construiasca o cariera in aceasta directie.

Where it all started
It all started with my wedding and with all the hassle I faced when trying to organize that. I realized that I could not manage everything to be as I wished without having some help. And this is how I ended up rediscovering a very good high school friend Carmen who is a renowned wedding planner for many years. I talked to her for hours about my idea and how I envisioned it to be. What I enjoyed the most is that she took time to listen to all my ideas and wishes without minding the time spent and with a positive attitude of ‘WE CAN DO THIS’.
This is how I ended up with the idea that I would love to be able to do this one day as well and to bring the same JOY and HAPPINESS into someone else’s life having the same great attitude.
And here I am after some years, trying to bring all my knowledge, experience and support into your life and the creation of this wonderful event. And this is how The V Concept came to life.


M-am bucurat enorm ca i-am servit drept sursa de inspiratie pentru aceasta cariera, ca mi-a facut onorarea de a ma mentiona in noul sau proiect si mi-am reamintit cu mare drag de cele doua evenimente importante pe care le-am organizat pentru ea.

Primul a fost, asa cum era de asteptat si asa cum incep mai toate povestile mele, nunta. Valentina m-a contactat si mi-a marturisit ca visa la o nunta pe malul marii. Asa m-am urcat in masina si am plecat in cautarea locatiei pefecte pentru nunta miresei mele. Am descoperit cu acest prilej complexul Marina Regia din Navodari, un spatiu de vis care a gazduit cateva dintre cele mai frumoase nunti pe care le-am organizat vreodata.  

Nunta Valentinei a fost atat de reusita incat am fluturasi in stomac ori de cate ori imi amintesc de ea, iar clipul nuntii sale sta drept dovada:



Events By Carmen Ionita, 20august 2011, Vali si Flavius, Marina Regia Navodari from carmenevents.ro on Vimeo.


Un an mai tarziu, Valentina a trecut iar pragul agentiei noastre. De aceasta data (asa cum era de asteptat) isi dorea sa ii organizez botezul. Si despre acest botez v-am povestit in repetate randuri fiindca este o alta petrecere cu care ma mandresc peste masura, dar si pentru ca am jucat un dublu rol: de organizator, dar si de moasa. La capitolul organizare de botez n-am dubii ca totul a iesit perfect, insa am avut si onoarea de a duce printesa la biserica si sper ca mi-am indeplinit si aceasta misiune cu succes.

Botezul a avut ca tematica "gradina buburuzei" iar petrecerea s-a desfasurat chiar in curtea celor doi parinti. Concluzia prietenilor prezenti la cele doua evenimente: abia asteptam sa participam la a treia!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *