vineri

Carmen Ionita Events lanseaza tendinta anului 2015 in nunti: Glamour All White

Share it Please
Anul acesta am organizat o nunta care m-a uns pe inima. Sigur, fiecare eveniment are farmecul sau inconfundabil, dar cred ca nunta Ioanei si a lui Alex mi-a ramas atat de frumos intiparita in minte pentru ca viziunile noastre s-au intersectat perfect si am realizat pentru ei exact ce as fi croit pentru nunta mea. Un singur aspect ne-a diferentiat si recunosc, acest aspect, despre care vreau sa va vorbesc astazi, este un subiect pe seama caruia am fost nevoita sa duc multe negocieri cu tot mai multe mirese. 



Nu stiu cum se face, dar de vreo doi, trei ani incoace, miresele vor nunti all white. In zadar le explic eu ca buchetul alb nu da bine pe fundalul rochiei de mireasa. Nu, nu si nu, fetele mele vor alb si pace! Am incercat de-a lungul timpului, tot soiul de metode de le oferi acestor miresici ceea ce isi doresc: am facut buchete albe carora le-am adus un contrast elegant si eficient, de negru sau verde. Le-am strecurat in aranjamente nuante subtile de lila si violet, am adaugat accesorii nonflorale, am cautat sali in culori mai puternice, ba chiar le-am sugerat sa gaseasca o rochie de mireasa intr-o nuanta mai intensa. De ce sa va mint? Pana recent, nuntile all white mi-au dat dureri de cap. Anul acesta insa, cu prilejul nuntii despre care va povesteam mai sus, am descoperit formula perfecta prin care pot realiza o nunta alba fara a lipsi imaginile foto si video de contrastul cromatic atat de necesar. Iar pentru ca rezultatul este de-a dreptul fabulos, ma bucur nespus sa va anunt ca am in plan sa mai organizez multe asemenea nunti care apartin tendintei „Glamour All White”.

Ce inseamna Glamour All White?

The glamour

Materiale pretioase, pietre stralucitoare, siraguri de perle, tesaturi sofisticate, ghirlande fermecate, cristale scanteietoare si tesaturi voluminoase. Toate aceste detalii opulente dau un soi de farmec victorian nuntilor.

Trendul glamorous risca de multe ori sa fie gresit inteles. In lipsa bunului gust si a masurii, acesta poate cadea  dizgratios in aria kitschului, iar ceva mai dezagreabil de atat imi vine cu greu in minte. Daca nu aveti incredere totala in echipa care va organizeaza nunta, va recomand sa optati pentru o alta tematica a nuntii. 

Atunci cand tendinta glamour este redata cum se cuvine, rezultatul este fabulos. Niciun alt trend nu permite o mai ampla desfasurare de forte, jocuri de lumini si aranjamente florale mai sofisticate. 




Monocrom... with a twist

Puritate hipnotica, eleganta atemporala, simplitate diafana sunt doar cateva dintre trasaturile unei nunti albe. Neutralitatea data de lipsa culorii sta ca simbol al pacii, intelegerii reciproce dar si al iubirii eterne . Pentru ca magia spectaculoasa a acestui eveniment sofisticat sa fie garantata atat in viata reala cat si in imaginile ce-ti raman drept amintire, aceasta nonculoare trebuie imbogatita subtil, aproape insesizabil cu cateva contrapuncte.

Frunze decorative negre, anemone sau ornithogalum, orhidee curgatoare din specia monnierara sunt doar cateva sugestii de contraste pe care natura singura ti le-a pus la dispozitie. Folosirea materialelor naturale,a caror prezenta pare de la sine inteleasa, poate fi un mod de a oferi accente de culoare fara ca aceasta sa para cu adevarat prezenta in decor. Nuantele pamantului dar si verdele, de la menta si turcoaz pana la smarald, pot intra in aceasta categorie si se pot alatura cu succes unui decor all white. 



Desi par extrem de ingraditoare, versatilitatea nuntilor albe este practic nesfarsita. Combinata cu chic-ul glamorous da nastere unei splendide tendinte in organizarea si decorarea acestor evenimente, tendinta pe care va invit  cu toata caldura sa o punem in aplicare pentru cele mai frumoase nunti din 2015!

Cu drag,
Carmen
www.carmenevents.ro
0731.134.264





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *