vineri

Biavati, o locatie de exceptie pentru cele mai rafinate gusturi

Share it Please

Cum ar fi sa-ti imaginezi locatia evenimentului tau? Insa problema cu imaginatia este ca de multe ori depaseste realitatea. Dar de data asta, am vrut sa aratam tuturor exact opusul, realitatea este cu mult mai fermecatoare.

Conducerea Biavati Events a reunit unii dintre cei mai buni furnizori de servicii in domeniul evenimentelor pentru a-i oferi un look cu totul nou unei sali de exceptie.


Actori:


Carmen Ionita 
(Events by Carmen Ionita) –  responsabil decor





                                                                                              



Marius Sfetea (Events DSLR) –  responsabil foto-video 





Marius Mardale –  responsabil setup-uri 










Alti actori importanti:


Leonard Marinescu (Event Stuff) – responsabil logistica
Eugen Sorescu –  PR










    

Makeover sala Biavati

Se ia o sala goala si se umple cu magie. Asta am facut alaturi de niste oameni extraordinari in decursul a trei zile si trei nopti exact ca in povesti.



Ideea a fost sa-i aratam potentialul acestei sali imense si magnifice, care poate gazdui evenimente cu pana la 800 de persoane.


Am sfarsit insa prin a ne arata si noi potentialul si creativitatea. Am lucrat la foc continuu si singurul lucru care ne tinea in priza era satisfactia rezultatelor finale.

Munceam cate patru ore pentru a aranja tot decorul, iar Marius Sfetea facea fotografiile si filmarea in 30 de minute. A fost un test de rezistenta la stres pe care l-am trecut. A fost o minunata experienta in echipa!



Dupa 26 de ore de nesomn si munca neintrerupta, eu una am sfarsit shooting-ul adormind pe canapeaua moale din locatia Biavati. Dar a meritat sa lucrez alaturi de cei mai buni furnizori de servicii, sa fim cu totii impreuna, sa facem parte din aceeasi echipa. A fost o provocare!


Concluzia?

Am aratat ca stim sa facem fata unor evenimente grele si sa satisfacem cele mai pretentioase dorinte. Asadar, nu vrem sa lasam clientul sa-si imagineze, mai bine ii aratam exact cum va arata evenimentul sau!


Cu drag,
      Carmen

Un comentariu:

  1. dar efortul a meritat, rezultatele sunt superbe!
    si ce poate fii mai frumos decat sa te ocupi de "punerea in scena" a unora dintre cele mai frumoase momente din viata unui cuplu?!...

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *