miercuri

Christmas comes first at Ambasad'Or Events

Share it Please

Pentru Event's by Carmen Ionita si Ambasad'Or Events se poate spune ca sarbatorile de iarna au sosit mai repede. Nu grabim lucrurile ci doar atmosfera de iarna din centrul de evenimente Ambasad'Or Events. Asadar, principalele noastre obiective au fost crearea aranjamentelor de Craciun si decorarea Ambasad'Or Events.

 
Ne-am propus sa ne lasam imaginatia sa zboare si sa cream o poveste veritabila de Craciun.







Cunoastem cu totii sentimentul de dinaintea impodobirii bradului traditional de Craciun. Acel sentiment de nerabdare, caldura, de legatura de familie amestecat cu mirosul de portocale, scortisoara, vanilie si prajituri care persista in case. Am regasit aceste nuante si stari si la Ambasad'Or Events.  

 

Iata cum am legat mica poveste. Ne-am inceput dimineata devreme cu o ciocolata calda, am pregatit aranjamentele si ornamentele si ne-am indreptat catre locatie, mai exact Ambasad'Or Events.





Frigul nu a fost o piedica si ne-am simtit ca intr-o mare familie.
In timp ce baietii harnici au despachetat brazii, fetele au facut fundite si au pregatit globuletele. 


Ne-am apucat de impodobit. Se auzeau rasete, indicatii si un grup de oameni ce au desenat Craciunul in trei brazi frumosi si colorati. Culorile care au predominat au fost albastru, lila si gri exact cat sa dea nota de culoare a centrului Ambasad'Or Events




 

Brazii sunt pregatiti, acum trebuie doar sa il asteptam cuminti pe Mos Craciun.
Asadar pregatiti colindele pe fundal si lasati-va purtati printre fotografii, pe care le puteti vizualiza de asemenea si pe pagina noastra de Facebook.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *